27 May 2015

Problemet e “Argjiro FestOn 2015” nuk kanë të mbaruar

Edhe pse ka përfunduar prej disa ditësh cudirat dhe problematikat e festivalit kombëtar të Gjirokastrës “Argjiro Fest_On” nuk kanë të mbaruar. Koco Vasili anëtar i jurisë përgjedhëse dhe gjithashtu  pjeëstar i grupit organizativ të qarkut të Gjirokastrës ngre disa akuza për Këshillin e qarkut Gjirokastër si institucioni përgjegjës për organzimin e këtij eventi. Sipas tij në mënyrë të pakuptueshme emri i tij është hequr nga listpagesa që ishte vendosur për grupin e punës së festivalit , dhe  së dyti për të fakti që Gjirokastra ishte grupi më i dobët i festivalit ishte se grupi i punës u zgjodh me miqësira dhe me dëshirën e pushtetarëve pa patur parasysh aftësitë artistike dhe profesionale. Koco Vasili është udhëheqës artistik i grupit folklorik “Lunxhëria” si dhe pjesëmarrës në festivalin e Gjirokastrës që prej vitit 1978. Gjithashtu u vlerësua nga Presidenti i Republikës me cmimin e Lartë “Naim Frashëri”, pa harruar që në festival ishte i vetmi grup nga qarku i Gjirokastrës që me vallen Lunxhote u vlerësua me cmim si vallja më e mirë e këtij eventi.

2 comments:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  2. Faleminderit Dr ELLEN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë e emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani, me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% e garantuar dhe pa efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju rekomandoj të kontaktoni Dr. ELLEN për magji dashurie prej saj. Ju siguroj se magjia e saj e dashurisë mund të rregullojë një marrëdhënie të prishur dhe të rregullojë çdo problem sa hap e mbyll sytë. Këtu janë detajet e saj të emailit: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete