17 February 2015

protesta



Protestë në heshje ishte protesa e rradhës së mjekëve dhe infermierëve në Spitalin Rajonal Omer Nishani në Gjirokastër. Për të dytën të hënë me rradhë bluzat e bardha të këtij qyteti ashtu si në të gjithë vendin kanë pezulluar punën për një orë duke kundërshtuar nismën e Ministrisë së Shëndetësisë për testimin e tyre.
Bluzat e bardha kanë paralajmëruar se protetsta e tyre do të jenë të vazhdueshme dhe se do ti nënshrohen këtij testimi vetëm nëse përmbushen kërkesat e tyre që konsistojnë në rritjen e sigurisë në punë, përmirësimin e kushteve me të cilat punojnë si dhe rritjen e pagës së cdo punonjësi shëndetësore deri në 15 %. Nga ana tjetër Ministria e Shëndetësisë është e vendosur rreth nismë së saj duke mos hequr dorë nga testimi I mjekëve dhe infermierëve në vend. Testimi do të nis gjatë gjatë këtij muaji më datë 28 shkurt për të përfunduar në muajin tetor, fillimisht do të nis me testimin e inferimiereve dhe me pas mjekeve ne kryeqytet dhe më vonë do të shtrihet në të gjitha qytetet e vendit. Janë rreth 17 mijë mjekë, infermierë dhe laborantë në të gjithë vendin që do të testohen gjatë muajit shkurt, proces ky që do të zgjasë deri në muajin tetor të këtij viti.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete