26 January 2015

Protesta e Demokrateve ne Gjirokaster



Ashtu si në të gjithë vendin edhe në qytetin e Gjirokastrës protesta e demokratëve për të fikur makinat për 5 minuta nw shenjw proteste kundër mos uljes  së cmimit të karburantëve u mbështet  nga qytetarët.  Protesta e cila nisi nw orwn 11:00  ashtu sic ishte lajmeruar  shkaktoi kaos në trafik dhe rradhë të gjata në disa segmete rrugore duke e bërë të pa mundur qarkullimin pasi kishte nga ata qytetarë që e kishin të nevojshëm lëvizjen me makina dhe nuk ishin pjesw e protestws.
Pjesmarrws nw protest kryetari I PD-së Gjirokastër Roland Bejko theksoi se kjo është protesta e parw e njw pranvere protestash jo vetëm kundër rritjes së cmimit të karburanteve por edhe kundër rritjes së taksave, detyrimeve etj. Po sipas tij ky është vetëm fillimi i valës të protestave kundër qeverisë, dhe premtimeve të saj të pambajtura.Nga ana tjetër vetë qytetarët kërkuan respektimin e të drejtave të tyre, ndërkohë e cilësuan mos uljen e cmimit të karburanteve  në vend  të turpshme në një kohë kur cmimi i tij në botë është ulur ndjeshëm.Sipas demokrateve “Maqedonia e ka çmimin 15% më të ulët. Serbia e mbërthyer nga një krizë ekonomike dhe nga një recension e ka çmimin 11% më të ulët se sa ne. Bosnja Hercegovina e ka 19% më të ulët se sa vlera që shqiptarët blejnë sot në pikat e karburantit. Të gjitha këto vende e kanë çmimin e karburanteve më të ulët sepse qeveritë e këtyre vendeve kanë vendosur mos ta vdesin ekonominë përmes rritjes së taksave. Kanë vendosur që mos ta vdesin konsumin përmes rritjes abuzive të taksave dhe arrogancës në llogaridhënie. Qytetarët e vendit tonë u duhet të shpenzojnë 10% nga të ardhurat për të paguar një litër karburant. Ndërkohë që vende si Kroacia, Bullgaria, Sllovenia, Çekia, Polonia dhe Greqia nuk e kalojnë kufirin e 5% të të ardhurave për një litër karburant shprehen demokratet.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete