04 November 2014

Zbardhet ngjarja e grabitjes se Teqes

                                                                                 

Zbardhet ngjarja e ndodhur më datën 05.10.2014, i vjedhjes me dhunë të “Shehut të Teqesë” së Shtëpëzit  Gjirokastër. Burime nga policia locale bëjnë me dije se ka rënë në pranga të policisë së qytetit të gurtë gjatë orëve të para të mëngjesit një shtetas i dyshuar si autorë I ngjarjes ndërkohë 4 persona të tjerë janë shpallur në kërkim të dyshuar si bashkëpuntorë.
I arrestuari është 24 vjecari Armand Bardhi I cili në bashkëpunim me persona të tjerë të maskuar, më datën 05.10.2014, ora 23.00 në fshatin “Shtëpëz i Ri”, Gjirokastër, kanë vjedhur me dhunë banesën në pronësi të shtetasit Alim Saraçi,  ku kanë marrë 150.000 lekë dhe disa bizhuteri duke ushtruar dhunë fizike mbi Shehun e kësaj Teqeje dhe ndaj djalit të tij.Të njëjtat buirme bëjnë me dije se po vijon puna për kapjen e personave të shpallur në kërkim gjeneralitetet e të cilëve nuk bëhen me dije për arsye hetimi.Ishte data 5 tetor kur pesë persona të maskuar dhe të armatosur janë futur në ambientet ku banonin brenda babai I teqesë së Baba Hasanit gruaja, djali, nusja dhe 2 mbesat e tij. Ngjarja e dhunshme ka ndodhur rreth ores 21:00 te mbremjes kur personat e maskuar kane hyre ne banesen e shehut brenda territorit te teqese dhe kane ushtruar dhune fizike e psikologjike mbi familjaret.E gjithe ngjarja ka ndodhur ne prani edhe te dy mbesave me e vogla vetem 3 vjece te cilat nuk jane kursyer nga grabitesit. Këta te fundit vec personave te rritur kane lidhur edhe duart e te miturave dhe më pas ata kane dhunuar po ne sy te dy vajzave te mitura familjaret e tjere me qellim qe ty dorezonin parate qe ishin mbledhur ne diten e Bajramit si dhe disa sende me vlere.Sipas mjekut kirurg Roland Karalli babait të  teqes dhe djali të iu nënshtruan ndërhyrjeve kirurgjikale për shkak të plagëve të shumta të  marra në fyturë dhe në duar ku plaget me te renda i kishte pësuar djali që ishte goditur në kokë me mjetë të mprehta.Mjeket pohuan se plaget ishin shkaktuar nga goditjet me thika e sende te forta.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete