30 October 2014

Java Italiane ne Gjirokaster

                                                                                    

Me rastin e Javës XIV të Gjuhës dhe Kulturës Italiane në botë, në Kujdesin e Presidentit të Republikës së Italisë,  Konsullata e Përgjithshme e Italisë në Vlorë dhe Konsullata e Nderit  e  Italisë në Gjirokastër  kanë programuar organizimin e një sërë eventesh në qytetin e  Gjirokastrës nderkohe mjaft interesante ishte edhe konferenca "Nga Fjala ne melodrame" organizuar ne univeristetin e Gjirokastres  me te ftuar Adriano Bassi, gazetar, studiues  arti, drejtues i disa orkestrave - që kanë dhënë shumë koncerte në Itali dhe jashtë saj -, bashkëpunëtor i Teatrit të njohur “La Scala” të  Milanos, këshilltar i Shoqërisë “Dante Alighieri” në Milano, bashkëpunëtor i muzikës në Rai dhe  radio Vatikani, drejtues artistik i shumë stinëve koncertore, etj Nderkohe konsulli i pergjithshem i konsullates italiane ne vlore theksoi se si ne te gjithe boten edhe ne gjirokaster ne kuader te javes italiane ne bote po organizohen nje sere aktivitetesh. Nderkohe Adriano basi theksoi dhe nje here rendesisne e bashkepunimit me fjales dhe muzikes qe eshte universaleJava italiane ne Gjirokaster nisi qe ne 27 Tetor me nje sere aktivitetesh per te kulmuar ne 31 Tetor me Shfaqjen e  filmit “Mi rifaccio vivo” i  Sergio  Rubin.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete