13 January 2015

Homazhe ne nder te aktorit te njohur



Asnjë përfaqësues nga Ministria e Kulturës apo kolegë nga kryeqyteti nuk kanë marrë pjesë në homazhet e bëra gjatë ditës së sotme në teatrin e qytetit të Gjirokstrës në nder të aktorit Aristotel Stefani. Homazhet nisën në oërn 10:00 dhe pothuajse gjithë qyteti I gurtë ka bërë homazhe në nder të aktorit të njohur. Kolegët e tij shprehën keqardhje për këtë humbje të teatrit të Gjirokastrës.Nga ana tjetër edhe prefektja e Qarkut Gjirokastër Zamira Rami prezente në këto homazhe shprehu ngushëllime për ndarjen nga jeta të aktorit të njohur gjirokastrit.Aristotel Stefani, Teli siç njihet nga publiku i gjerë artdashës, ka lindur në fillimin e viteve 20’ në fshatin Lliar të Zagorisë në Gjirokastër. Fillimet e Telit si aktor i gjejmë që në moshë të re,në vitin 1945, kur ai aktivizohet me Trupën e Grupit Amator të Klubit Artistik të Kuçovës,qytet në të cilin ai punonte si mekanik në sektorin e naftës. Të shumtë janë dhe rolet e tij në Teatër, ku mund të përmendim rolin e Doktor Adhamudhit në komedinë “Pas vdekjes” e Çajupit, rolin e Profesor Selckës në dramën “Shqetësimet e Anës” etj. Në kinematografi ka interpretuar në 14 role, në rolin e Novruzit, rojes së Manastirit në filmin televiziv “Liri a vdekje” në vitin 1979, roli i njërit prej dasmorëve në filmin “Përrallë nga e kaluara”në vitin 1987. Në vitin 1998 Teli Stefani do të interpretojë edhe rolin e shërbëtorit, i cili do të jetë dhe roli i tij më i fundit, në filmin në filmin “Dasma e Sakos”, ka luajtur gjithashtu në filmin “Drita e qytezës”, Kthimi I ushtrisë së vdekur”, “Fletë të bardha”, Koncertë në vitin 1936 në rolin e Hoxhës  etj.U shua në Gjirokastër nga një atak në zemër në datën 12 janar 2015.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete