13 January 2015

Gjirokastër, mungesa e një landfilldi problem për menaxhimin e mbetjeve urbane

Mungesa e një landfilldi  ne Gjirokaster ka bërë që prej gati 8 vitesh tonelata me mbeturina të groposen në periferi të qytetit, ndërkohë ata që e vuajnë më së shumti këtë situatë janë banorët që banojnë në këtë zonë. Sipas bashkiakut Flamur Bime para 5 vitesh 32 njësitë ekzistuese të Qarkut të Gjirokastrës në bashkëpunim me organizatat ndërkombëtare dhe vecanërsiht me OSBE-në kanë nënshkruar një marrëveshje për organizmin e një landfilldi të përbashkët në pjesën fundore të Hundkuqit. Po sipas tij kjo marrëveshje ka ngelur pezull për shkak se kostoja e transportit dhe përpunimit të mbetjeve urbane është shumë e larte.z.Bime thekson gjithashtu se janë përballur me projekte të ndyshme për ndërtimin e një landfilldi në Qarkun e Gjirokastrës. Por sipas tij fakti që ky qark dhe i gjithë rajoni përbëjnë një zonë turistike, problemi i vendgrumbullimit dhe përpunimit të mbetjeve urbane kërkon një teknologji moderne.

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete