20 May 2014

Dezifektimi i butrintit



Ka  nisur sot nga  parku kombetar I  butrintit aksioni   per dizinsektimin  e siperfaqes se  ketij parku  I cili eshte nga sitet me te  vizituara  ne Shqiperi  gjate  sezonit turistik.  Ngaministria  e  shendetesise dhe inspektoriati  I shendetesise  perzgjedhja e  parkut kombetar  te Butrintitper  te  nisur nje  aksion kombetar  dizinsektimi sigurisht  eshte  e gjetur. Vemendja  e mediave  locale  dhe kombetare por  edhe  e  dhjetra apo  qindra  vizitoreve vendas  dhe  te huaj ka  qene  e perqendruar sot  ne kete park arkeologjik  ku mushkonja  prej gati 24 vitesh  nuk  eshte shqetesuar  nga  askush.Por  metoda e  aplikuar megjithese ne  tre forma duket  e pamundur per  te shkateruar vatrat e shumimit  te mushkonjave.Kjo  pasi siperfaqja  e  sititarkeologjik  eshte 20 Ha  nderkohe qe siperfaqja  e mbrojturshkon ne 86 km katror.
Organizuesit  e aksionit  kane  gjetur mbeshtetjen e pushtetit vendornderkohe qe  kane  kerkuar nga ky I  fundit per te vijuar  me  pas  nekete rruge  per  te luftuar ne  vijimesi  insektin shkaktar  te malarjes. Sipas  zv. Ministres  se shendetesise Milva Ikonomi ky  aksion I nisur  do  te vijoje  per  5 vjet me  rradhe ne  menyre qe  te  ule ne  minimum  ritmine  shumimit  te ketij  insekti.Nderkohekreu I bashkise  se  Sarandes Stefan  Çipa ka vleresuar  kete nisme te  qeverise  shqiptare qe ndikon drjt  perdrejt ne  shendetin e  komunitetit  por eshte  ne shtimin  e numrit  te vizitoreve  ne kete  park arkeologjik.Dizinsektimi  ka nisur nga siperfaqet jashte parkut.  Sipas  drejtorit te parkut  Raimond  Kola sperkatja do  te preke  zonat me  te  ndjeshme nga  ky  factor  Brenda  parkut dy  prej  te cilave  ndodhen prane  teatrit antic.Sa  gjasa ka qe  ky aksion  dizinsektimi  te sjelle ndryshimin rrenjesor  ne  parkun 86 km katror  te Butrintit ? 24  vite me pare sperkatja  behej nga ajri  por pas  nje mungese kaq  te gjate te  saj  do te ishte  ndoshta  e mjaftueshme edhe  nje sperkatjee  vatrave  me te  ndjeshme  ne park  te shumimit  te ketij  insekti.Nuk eshte ende e  qarte  vlera financiare e ketij investimi  te munguar, nderkohe  qe po ashtu  nuk  eshte e qarte ne  se paisje  e sperkatjes do ti  lihen  parkut per te vijuar  ne  ditet ne vazhdim sperkatjen  apo  personat e trainuar do te vijojne  ne ditet ne vijiim sperkatjen  e vatrave  te caktuara.

17 comments:

  1. Përshëndetje, unë dua të ndaj dëshminë time të mrekullueshme Pasi kam qenë në lidhje me burrin për vite me radhë, ai u shpërtheu me mua, unë bëra gjithçka të mundshme për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, unë e dëshiroja atë përsëri të kthehej aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, unë e luta me gjithçka, bëra premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shokut tim dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një caster magji që mund të më ndihmonte të hedh një magji për ta rikthyer atë por unë jam tipi që nuk besoja kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër sesa ta provoja, unë me email me kastorin e magjive, dhe ai më tha që nuk kishte asnjë problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-imi do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai hodhi magjinë dhe për çudi në ditën e dytë, ishte rreth orës 4 pasdite. Ish më thirri, u çudita aq shumë, unë iu përgjigja thirrjes dhe gjithçka që ai tha ishte se ishte aq keq për çdo gjë që ndodhi që ai donte që unë të kthehesha tek ai, se ai më do shumë. Unë isha aq i lumtur dhe shkova tek ai kështu filloi të jetojmë përsëri së bashku për fat të mirë. Që nga ajo kohë, unë kam dhënë një premtim që kushdo që unë e di se ka një problem marrëdhënieje, unë do të ndihmoja për një person të tillë duke iu referuar atij ose asaj në të vetmin gjellë magji reale dhe të fuqishme që më ndihmoi për vetë problemin tim. email: babaidadawiseman01@gmail.com
    mund ta dërgoni me email nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose ndonjë çështje tjetër.

    Magjitë e dashurisë
    Fito një para të mirë ose fito një llotari.
    Arritni sukses në biznes.
    Problemet shpirtërore.
    Fitoni çështjen gjyqësore.
    Kërkoni partnerin tuaj të jetës.
    Merrni një punë të paguar mirë.
    Merrni kontrollin mbi martesën tuaj.
    Merrni favor dhe fitoni tërheqje nga njerëzit.
    Kthehu paratë e humbura.
    Shërojeni nga të gjitha sëmundjet. si i shërueshëm dhe i pashërueshëm.
    Zgjidhen problemet e shtatzënisë dhe ju bekojmë me bebe etj ...

    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem me një zgjidhje të qëndrueshme
    përmes babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Faleminderit më vonë

    ReplyDelete
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  3. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi timen fantastike.
    Emri im është Eden dhe emri i burrit tim është Eduardo nga Shtetet e Bashkuara.
    Eduardo më la për një grua tjetër dhe për ta mbajtur të shkurtër historinë, kontaktova me Dr.Ellen-in me një kazan magjik dhe jeta ime ka ndryshuar plotësisht në 48 orë. E shikoj veten në pasqyrë dhe buzëqesh. Unë besoj në veten time dhe aftësitë e mia për herë të parë në jetën time. Unë e kam kthyer burrin tim në jetën time, me ndihmën e Dr.Ellen. Eduardo tha se i vinte keq për 48 orë pas krijimit të shqiptimit. Eduardo tha se e kuptoi se kurrë nuk donte të shpërthente, se nuk mund të merrte bagazhin emocional që po transportonim vazhdimisht. Ai tha se mendonte se ishte një ndikim negativ në jetën time dhe mendonte se ishte më mirë. Ai tha se ishte e vështirë të flisje gjatë gjithë kohës për të kaluarën. Të dy i fala. Unë kam para në xhep, që më në fund jam unë. (Çeku im i kompensimit erdhi sepse më thanë se kishin muaj të tërë.) Unë jam prova e gjallë e asaj që Dr.Ellen mund të bëjë ... Faleminderit shumë Dr.Ellen për punën e mrekullueshme që keni bërë në marrëdhënien time. ne të dy ndihmuam për të parë dhe thënë të vërtetën me njëri-tjetrin. Nuk e kisha menduar kurrë që një magji mund të ndihmonte një çift përpara se ti të ishe shumë i lumtur. Unë ju kontaktova dhe nisa që e gjithë kjo të ndodhë. Kushdo që ka një problem marrëdhënieje mund të kontaktojë Dr.Ellen me email ellenspellcaster@gmail.com
    nëse keni ndonjë problem në këtë çështje në vijim
    (1) Nëse e doni ish-in tuaj prapa
    (2) nëse keni gjithmonë makthe.
    (3) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj.
    (4) Nëse dëshironi një fëmijë.
    (5) Kujdesi bimor
    (6) Ju dëshironi të jeni të pasur.
    (7) Ju dëshironi ta lidhni bashkëshortin tuaj që të jetë i juaji përgjithmonë.
    (8) Nëse keni nevojë për ndihmë financiare.
    (9) Lërini njerëzit t'i binden fjalëve tuaja dhe të bëni atë që dëshironi
    (10) Rezoluta e E.T.C.
    kontaktoni Dr.Ellen përmes emailit të tij: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete
  5. Unë jam Sandra Hooke nga SHBA, pas 7 vitesh martesë, burri im dhe unë kemi qenë në një grindje apo tjetrën derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni muajin e kaluar për të qenë me një grua tjetër, ndjeva se jeta ime kishte përfunduar dhe fëmijët mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre, u përpoqa të jem i fortë vetëm për fëmijët, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën çdo natë, zemra më ishte mbushur me pikëllim dhe dhimbje sepse isha vërtet e dashuruar me të. burri im. , Sa herë që mendoj për të dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehej tek unë, isha vërtet i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë, kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që sugjeronte që Dr ibinoba mund ta ndihmonte atë të kthehej shpejt. ish , ndjeva se duhet ta provoja, kontaktova me të dhe ai më tha çfarë të bëja dhe i bëra të gjitha, më pas ai bëri një magji dashurie për mua, 48 orë më vonë ashtu si Dr ibinoba tha që burri im më thirri dhe më tha që ai më mungon mua dhe fëmijët aq shumë aq e mahnitshme sa ai tha se do të kthehet në shtëpi të nesërmen me shumë dashuri dhe gëzim dhe ai kërkoi falje për gabimin e tij dhe dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve. Pastaj që nga ajo ditë martesa jonë është tani më e fortë se ishte më parë Falë Dr ibinoba ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se Dr ibinoba është një magjistar i vërtetë i fuqishëm, do të lutem gjithmonë gjatë jetës për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë telashe, nëse jeni këtu dhe keni nevojë për ish-in tuaj ose burri të kalojë te një grua tjetër, mos qaj më, kontakto me këtë magjistar të fuqishëm nr w. Këtu është kontakti i tij. Më shkruaj ose telefono Dr ibinoba {WhatsApp: +2348085240869}, Email: dromionoba12@gmail.com .Faleminderit shumë Dr ibinoba

    ReplyDelete
  6. Përshëndetje të gjithëve unë jam Philip Pena nga Italia por jetoj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Dua t'i tregoj gjithë botës Dr ibinoba e madhe. Unë isha e pakënaqur që kur e dashura ime në atë kohë në kolegj më tallte se kisha një penis të vogël dhe të dobët në shtrat, që atëherë jam përpjekur të përmirësoj jetën time seksuale, por të gjitha përpjekjet dështuan.. por u përkeqësua kur u martova. gruaja ime është shumë e zemëruar me mua dhe kërcënohet të më lërë nëse nuk gjej një mënyrë dhe e dua shumë gruan time. Në këtë ditë besnike po lexoja disa komente në një blog, pastaj pashë një koment të një Z. Sullivan nga New Orleans që dëshmonte se si Dr ibinoba e ndihmoi atë të zmadhonte penisin dhe të fekondonte numrin e spermës, kështu që shpejt e kontaktova atë në whatsApp dhe ai u kthye tek unë dhe unë bëra ashtu siç tha ai, për habinë time më të madhe mora 10 inç brenda dy javësh nga përdorimi i ilaçit të tij bimor dhe tani janë vetëm 3 javë që po kam 11 inç, jam shumë e lumtur tani.. Gruaja ime më komplimenton gjatë gjithë kohës tani lol... të gjitha faleminderit për Dr ibinoba për këtë gëzim. Kushdo që ka nevojë për ndihmën e tij, ju lutemi kontaktoni atë në numrin e tij të whatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com


    ReplyDelete
  7. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  8. Filloi me keqkuptime të vogla pas të cilave më tha se do të ishte mirë të bëja një pushim, që mendoj se u kthye në një ndarje. Ai nuk më kërkon më. Më trishtoi sepse ishim bashkë që në shkollën e mesme dhe ai ishte dashuria ime e parë dhe e vetme. Kërkova ndihmë në të gjithë internetin dhe pashë kaq shumë njerëz që postonin dëshmi për Dr DAWN, mora kontaktin e tij përmes një prej komenteve dhe fola me të për situatën time dhe ai shpjegoi procesin e pajtimit dhe se si do të më ndihmojë pajtohu me të për tri ditë. Kanë kaluar saktësisht 3 muaj që kur e kontaktova tani dhe gjithçka ishte perfekte dhe më duhej ta postoja këtë sepse ai meriton të gjitha fjalët e duhura për të më ndihmuar.
    Ai është WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ReplyDelete
  10. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  12. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    ReplyDelete
  14. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete