14 January 2015

ujesjellesi

                                                                  Institucionet shtetërore në Gjirokastër janë debitore kundrejt ndërmarrjes së Ujësjellës-Kanalizimeve në këtë qytet. Ndër debitorët kryesor të bie në sy ndërmarrja e OSHEE-së e cila është debitore në të gjitha zyrat e saj në qytetin e gurtë. Sipas drejtorit të Ujësjellës-Kanalizimeve Dashamir Qeli ndërt institucionet debitore ndaj kësaj ndërrmarrje renditen edhe institucione të tjera të cilat kanë edhe 3-vjet pa paguar faturat e furnizimit me uje te pijshëm .Duke u ndalur tek vjelja e debive të qytetarëve të qytetit të gurtë Z.Qeli theksoi se falë bashkëpunimit të drejtorive rajonale në këtë qytet gjate vitit që shkoi ka patur një vjelje të debive në masën 85 % por me rritjen e ndërgjegjësimit pritet që kjo përqindje të rritet pasi Gjirokastra është një qytet që respekton ligjin dhe gjithmonë paguan faturat.Prej disa kohësh Ndërmarrja e Ujësjellës-Kanalizimeve në Gjirokastër ka ndërmarrë një aksion për ndërprerje e lidhjeve të paligjshme të cilat sipas qelit ishin një gangrenë por që tashme mendohet se nuk egzistojnë më . Duke u ndalur tek cmimi I ujit kjo ndërmarrje këtë vit nuk ka parashikuar  rritje e tij, por sipas të njejtave burime rritje e cmiit të ujit pritet të ndodhë vitin e arthshëm por në një masë të vaogël rreth 2% dhe e gjithë kjo pasi investimit Gjerman që pritet të ndryshojë rrënjësisht furnizimin me ujë të pijshëm në qytetin e UNSCO-s.

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete