24 March 2015

Policia e Gjirokastres zbulon grupin e tritolit



Policia e Gjirokastrës zbulon grupin kriminal që shkaktoi terror në ditët e fundit në Lazarat, fillimisht duke sulmuar me armë zjarri policinë e më pas me disa shpërthime tritoli. Duket se veprimtaria e pesë të rinjëve është zbuluar edhe në sajë të “pakujdesisë” pasi sipas policisë së Gjirokastrës, veprimet me qëllime terroriste të tyre janë pasqyruar edhe në rrjetet sociale.
Dyshohet se grupi funksiononte në mënyrë të organizuar si një shenjë hakmarrjeje në lidhje me operacjonin e drogës që u zhvillua verën e kaluar në këtë fshat. Nga hetimet e kryera është konfirmuar se motivi I këtyre ngjarjeve është I lidhur me veprimtarinë policore të goditjes së elementëve kriminal gjatë operacjonit policor “Lazarati 2014”. Tërësia veprimeve kriminale u autirëve formëson gjithashtu element të figurës së veprës penale të kryerjes së “veprimeve kriminale me qëllime terroriste”, veprime të pasqyruara edhe në rrjetet socilae thuhej në njoftimin e policisë. Blutë u kanë adresuar të rinjëve lazaratas, të cilët rezultojnë me precedent penalë një sër ngjarjesh kriminale të ndodhura ditët e fundit. Personat e shpallur në kërkim janë shtetasit Arbion Aliko 20 vjec banues në Lazarat person me precedent kriminal i cili rezulton i shpallur në kërkim që prej datës 22.qershor 2014, i dyshuar për kryerjen e veprave penale “Prodhim dhe shitje të lëndëve narkotike” dhe “prodhim dhe mbajtje pa leje e armëve luftarake dhe municioneve”, Alban Aliko 18 vjec banues në Lazarat person me precedent kriminal i cili rezulton i shpallur në kërkim që prej datës 21.08.2014, i dyshuar për kryerjen e veprës penale “Prodhim dhe mbajtje pa leje e armëve luftarave dhe municioneve”, Viktor Aliko 20 vjec lindur dhe banues në Lazarat  person me precedent kriminal i cili rezulton i shpallur në kerkim që prej datës 13.11.2014 për veprat penale "Shkatërrim i pronës i kryer në bashkëpunim", "Organizim dhe pjesëmarrje në tubime të paligjshme, në bashkëpunim" dhe "Kundershtim i punonjesit të policisë së rendit në bashkëpunim, Thimjo Ceka 20 vjec lindur në Përmet dhe banues në Gjirokastër, i dënuar më parë për vjedhje, person i shpallur në kërkim më datë 20.03.2015, i dyshuar për kryerjen e veprave penale “Vrasje e punonjësve të policisë e kryer në bashkëpunim e ngelur në tentativë” dhe “Prodhim dhe mbajtje pa leje e armëve luftarake dhe e municioneve si dhe Bervin Basho 22 vjec lindur dhe banues në Lazarat person me precedent kriminal i cili rezulton person i shpallur në kërkim që prej datës 17.03.2015, i dyshuar për kryerjen e veprave penale “Vrasje e punonjësve të policisë e kryer në bashkëpunim e ngelur në tentativë” dhe “Prodhim dhe mbajtje pa leje e armëve luftarake dhe e municioneve”. Sipas policisë, ata janë përgjegjës për tri ngjarje që kanë lidhje me shtetasin Hysen Bejko, babain e kreut të PD-së Gjirokastër Roland Bejko. Në muajin gusht 2014, ata I kanë djegur atij kasollen e bagëtive në lagjen “Kordhocë” të Lazaratit. Disa muaj më pas, më 17 mars 2015 në oborrin e pasëm të banesës së Hysen Bejkos është gjetur një kallëp I dyshura si lëndë eksplozivi I pashpërthyer, si dhe një fitil zjarrpërcjellës. Pesë ditë më pas, po në banesën e Hysen Bejkos, është hedhur një sasi eksplozivi ku si pasojë e këtij shpërthimi janë dëmtuar porta kryesore e hyrjes, si dhe xhamat e derës së shtëpisë. Policia bëri të ditur se këta shtetas dyshohen edhe si autorë të ngjarjes së ndodhur më 10 mars, në vendin e quajtur Ura e Kordhocës në fshatin Lazarat, ku është djëgjuar një shpërthim. Pas veprimeve në vendin e ngjarjes reziltoi se sasia e lëndës plasëse ishte vendosur në afërsi të kësaj ure. Një tjetër ngjarje e adresuar pesë të rinjëve të shpallur në kërkim është ajo e ndodhur më 17 mars, kur punonjësit e policisë u qëlluan me armë. Policia bëri të ditur se rreth orës 20:30 në lagjen “Lenxat” të Lazaratit, nga uatomjetit tip “Mitsubishi” me targa KO 7793 B, është qëlluar me armë zjarri në drejtim të punonjësve të policisë, të cilët kryenin shërbimin në atë zonë. Dy ditë më pas, po në Lazarat është vendosur lëndë eksplozivi në shtyllën mbajtëse të një shtylle elektrike, duke shkatuar dëmtime. Po këta shtetas, sipas policisë kanë vendosur më 22 mars në vendin e quajtur ish Pularia, në verandën e banesës së Agron Totos, ku u shkaktuan dëme të konsiderushme. Një orë pas kësaj ngjarjeje, policia konstatoi sërisht lëndë plasëse në oborrin e shtetasit Ferdi Dajlani. Nga veprimet hetimore në vendngjarje u konstatu se fitili zjarrpërcjellës ishte ndezur në skajin e tij, por shpërthimi nuk ishte realizuar dhe si rrjedhojë nuk janë konstatuar dëme material.

3 comments:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  2. Dua të falënderoj wiccan Duma për ndihmën e tij të madhe. Vajza ime ishte thellë në varësinë nga droga, unë provova rehabilitimin dhe gjithçka që ajo të ndalonte, por asgjë nuk funksionoi, qava shumë për të gjithë situatën sepse ndjeva sikur dështova si nënë. Por gjithçka ndryshoi pasi gjeta një koment në internet se Wiccan Duma po ndihmonte njerëzit. Jam i lumtur që vajza ime është e lirë nga varësia nga droga tani me ndihmën e Wiccan Duma, ju them faleminderit Wiccan Duma për magjitë tuaja të fuqishme. Për shikuesit atje, nuk e di situatën tuaj, por ju siguroj se mund të merrni ndihmë për të ndaluar varësinë. , ndaloni obsesionin, ndaloni depresionin, ndaloni abuzimin.
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Dashuroni magjitë lidhëse.
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni ish-dashnorin
    8.) Ju dëshironi të promovoheni.
    9) magjitë e fitimit të lotarisë
    10) Nëse doni të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për zgjidhje të përhershme. Email: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete
  3. Faleminderit Dr ELLEN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë e emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani, me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% e garantuar dhe pa efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju rekomandoj të kontaktoni Dr. ELLEN për magji dashurie prej saj. Ju siguroj se magjia e saj e dashurisë mund të rregullojë një marrëdhënie të prishur dhe të rregullojë çdo problem sa hap e mbyll sytë. Këtu janë detajet e saj të emailit: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete