12 November 2014

Bime kunderpergjigjet: Pronarët do të shpërblehen në bazë të ligjit

                                                                                  

Pak ditë më parë Partia Demokratike akuzoi kryetarin e bashkisë Gjirokastër për zaptim të pronave të familjes Çabej në zonën turistike të Viroit, si dhe hapjen e një cështje penale për kryebashkiakun Bime. Sot z Bime fal interesit të medias zgjodhi të flasë për këtë ceshtje duke deklaruar se e vërteta është krejt tjetër.Aktualisht në pikën turistike të Viroit janë duke u kryer punime kolosale që do ta kthejnë këtë pikë në shërbim jo vëtëm të gjirokastritëve, por të gjithë zonës.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete