02 March 2015

Komuna e Kurveleshit harrohet nga shteti.

                                                                           

Janë harruar prej shtetit dhe organet e tjera përkatëse ndërkohë që mbushën një muaj të izoluar.Bëhet fjalë për Komunën Kurvelesh e cila për shkak të shkarjeve të zallishteve në aksin rrugorë e kanë të pamundur komunikacionin me qytetin e Tepelenës.Edhe pse kjo problematikë I është bërë me dije prej kohësh qeverisë, banorët e kësaj komune po përballen me indiferencën shtetërore.
Të shqetësuar nga kjo situatë  banorët kërkojnë ndërhyrje nga qeveria për zhbllokimin e rrugës pasi gjëndja për ta është shumë kritike. Ata shprehen gjithashtu se cdo ditë janë të detyruar të kalojnë në këmbë 100 metra rrugë për tu furnizuar me ushqime apo materiale të treja të nevojshme, ndërkohë situata bëhet edhe më problematike në rastë të një emergjence shëndetësore.Rreshjet e dendura që përfshin jugun e vendin në fillim të muajt shkurt shkaktuan shkarje të shumta zallishtesh në vendin e quajtur “Hosi I Zallit” duke bllokuar aksin rrugorë që lidh Komunën Kurvelesh  me qytetin e Tepelenës. Kjo komunë me rreth 1500 banorë që përfshin 5 fshatra Lekdushin, Progonatin, Nivicën,Gusmarin dhe Rexhinin cdo vit në një situatatë të motit të keq përballet me këtë problematikë . Edhe pse kohë më parë u përfol  për spostimin e këtij aksi rrugorë në një terren më të përshtatëshmë duket se kjo mbeti vetëm një plan I pa realizuar.

2 comments:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  2. Dua të falënderoj wiccan Duma për ndihmën e tij të madhe. Vajza ime ishte thellë në varësinë nga droga, unë provova rehabilitimin dhe gjithçka që ajo të ndalonte, por asgjë nuk funksionoi, qava shumë për të gjithë situatën sepse ndjeva sikur dështova si nënë. Por gjithçka ndryshoi pasi gjeta një koment në internet se Wiccan Duma po ndihmonte njerëzit. Jam i lumtur që vajza ime është e lirë nga varësia nga droga tani me ndihmën e Wiccan Duma, ju them faleminderit Wiccan Duma për magjitë tuaja të fuqishme. Për shikuesit atje, nuk e di situatën tuaj, por ju siguroj se mund të merrni ndihmë për të ndaluar varësinë. , ndaloni obsesionin, ndaloni depresionin, ndaloni abuzimin.
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Dashuroni magjitë lidhëse.
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni ish-dashnorin
    8.) Ju dëshironi të promovoheni.
    9) magjitë e fitimit të lotarisë
    10) Nëse doni të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për zgjidhje të përhershme. Email: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete