27 February 2015

LSI kerkon Gjirokastren

Bastioni I perhershëm I PS Gjirokastra në zgjedhjet e arthshme locale mund të dalë me një kandidat të vendosur nga LSI por të mbështetur nga e majta në tërësi. Edhe pse ende nuk është zyrtar bisedat mes dy krerëvë Rama Meta sjellin pershtjellim në baze .Për sekretarin organizativ të  PS-së në rrethin e Gjirokasrës z.Belul Hila ende nuk është asgjë zyrtare në paktin mes dy partive qeverisëse por per zgjedhjet vendore sipas tij  e rëndësishme është që përfaqësusi të jetë një kandidatë I denjë.NJë përgjigje diplomatike edhe pse Brenda PS nësë zyrtarizohet një gjë e tille do të ketë shumë të pakënaqur.Bashkia Gjirokastër pësoi goditjen e parë parazgjedhore me kallzimin që ju bë bashkiakut actual Flamur Bime nga Inspektorati Kombëtar i Mbrojtjes së Territorit. Një kandidat potencial që aspiron sërisht karrigen e kryebashkiakut të këtij qyteti. Nëse Bime nuk kandidohet nga e majta gara e 21 Qershorit pritet mjaft e nxehtë në bashkinë e gurtë.

2 comments:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete