10 January 2015

Perfshihet nga flaket shtepia Selfo ne Gjirokaster

                                                                       

Shtepia e familjes Selfo ne lagjen Dunavat  te Gjirokastres  mbasditen e se premtes u perfshi nga  flaket.Banesa  dy kateshe  u perfshire  nga  flaket nderkohe qe ne te nuk  ndodhej askush ,te zotet  kane qene te larguar  dhe zjarri  eshte pikasur nga banore  te lagjes Dunavat  te cilet kane  njoftuar  sherbimin zjarrfikes si dhe komisariatin e  policise  Gjirokaster.Ka qene nje  nderhyrje e shpejte  e  forcave  zjarrfikese  dhe policise  bashkiake   qe ka  bere  te mundur  shpetimin  e kesaj  banese  karakteristike  ndertimi  i  se  ciles  daton  ne vitin  1868.
Zjarri  ka ardhur  nga çatia  e  baneses,   nje  pjese  te  se ciles  zjarrfikesit e kane  shembur  per  te  ndaluar  perhapjen  e  flakeve.Si shkak  i  zjarrit  mendohet  nje  shkendije  elektrike  ne rrjetin e amortizuar  te  saj.  Banesa  147  vjeçare  eshte strehe  e  kater  familjeve  Gjirokastrite  dy  prej  te cilave  jane ne emigracion . Aktualisht  ne  kete  banese  strehoheshin  familjet  e  Gezim Mehmetit  dhe Mojo Selfos,  pjestaret  e  te cilave  nuk  kane  qene ne  banese  ne  kohen e renies  se  zjarrit.Vetem  nje  muaj me pare  eshte djegur  plotesisht  si pasoje e shkendijes  ne sitemin  elektrik  shtepia e Musine Kokalarit   monument culture  i  kategorise  se  pare  ne Gjirokaster.   Pare  ne kete  kendveshtrim  shpetim i   nje  shtepie  monument  me moshe  147  vjeçare  eshte  nje sukses i forcave  zjarrfikese  te  qytetit  si  dhe  nje  monument  i  mbrojtur  per qytetin  e UNESKOS.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete