20 January 2015

Papa: Minoriteti bashkuar në garë për tre bashki

                                                                                   
Pak ditë pas zgjedhjes në krye të organizatës së minoritetit grek Omonia" Leonidha Papa shprehet në një intervistë për tv channel 7 se një nder sfidat e tij mbetet bashkimi dhe mbrojtja e të drejtave të minoritetit etnik grek .Ai konfirmon gjithashtu se në zgjedhjet lokale do të marrin pjesë në tre bashki edhe pse e kanë kundërshtuar reformën territoriale.
Pika më e rëndësishme për të është orientimi i të gjithë minoritetit në një pikë pasi sipas tij prej vitesh i ndajnë votat në parti të ndryshme politike.Minoriteti do të ketë garën e tij në tre bashki përsfshi dhe peshën e tij në bashkinë e Tiranës.Lidhur me koalicionin qeverisës Papa shprhehet se OMonia nuk ka mbajtur një qëndrim për këtë dhe sëbashku me PBDNJ do të bëjnë kualicion në interes të minoritetit etnik Grek

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete