13 December 2014

Sigurimi i punonjesve

                                                                             

Në një takim me bizneset e qytetit të gurtë Drejtori i Përgjithshëm i Shërbimit Kombëtarë të Punësimit Dritan Ylli u shpreh se vendosja e një urë mes komunitetit dhe biznesit konform ligjit është i rëndësishëm për ecurinë e tyre. Problematika e sigurimi të punonjësve një nga cështjet më problem në të gjithë vendin u diskutua mjaft në këtë takim.
Sipas z.Ylli në të gjithë Shqipërinë janë konstatuar rreth 6000 punonjës që punojnë në punë të zeze, ndërkohë janë vendosur rreth 90 sanksione ligjore kundrejt bizneseve që kanë shkelur ligjin. Drejtoria e Përgjithshme e Shërbimit Kombëtarë të Punisimit prej disa ditësh ka zhvilluar takime për sesnsibilizimin e punëdhënësve dhe punëmarrësve në të gjitha qarqet e vendit. 


1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete