19 December 2014

Çmimet e kripura te festave

                                                                             

Festat e fundvitit cdo vit ne vendin tone shoqërohen me rritjen e çmimeve të produkteve ushqimore duke ndikuardirektë në xhepat e konsumatorëve. Këtë vit në qytetin e Gjirokastrës kjo rritje ka ndikuar ndjeshëm në uljen e fuqisë blerëse të qytetarëve në tregun e pakicës të cilët e kanë të pa mundur të blejnë produktet bazë.
Tregëtarët shprehen se prodhimet ushqimore vazhdojnë të shiten me çmime të arsyeshme, por
sipas tyre ajo që ka ndikuar në uljen e fuqisë blerëse është kriza ekonomike që ka përfshirë vendin tonë.Në të shumtën e rasteve qytetaret preferojne te shkojnë vet në tregun e shumices aty ku cdo product eshte me I lire pasi vet tregetaret e qytetit furnizohen ne kete pike e sigurisht eshte akoma me lire se marketet që kanë pranë shtëpive, por duket se fenomeni i përvitshëm i rritjes ekstreme të cmimeve në prag festash I kane detyruar qytetaret te bejne blerjet e fundvitit gati nje muaj me pare.Sigurisht mishi mbreti I tavolines se ndermit te viteve kryesisht ne jug te vendit ku nuk perdoret gjeli I detit ne dhjetor kushton disa here me shtrenjte se ne muajin nentor per kete arsye qytetaret dertyrohet te bejne blerje te zgjauara. Ndërkohë me raste festash ne mbare boten cmimet ulen ndersa ne shqiperi shtrenjtohen masivisht nga 10 deri ne 30 %
me teper,
  nga ana tjetër në asnjë rast autoritetet përkatëse nuk kanë marrë masa për ta parandaluar këtë abuzmim.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete