23 December 2014

Banoret e Mesopotamit ne proteste

                                                                       

Dhjetra banore te fshatarave  Kostar, Sirakat dhe Brahilat te komunes se Mesopotamit  kane zhvilluar nje proteste paqesore  ne sheshin perpara godines se komunes  per te denoncuar grabitjen e 136 hektar toke nga persona private me dokumenta te fallsifikura si  dhe tendencen qe po ne kete menyre tju merren nga te njejtit persona edhe 125 hektare te tjere me ane te protestes  ata i kerkojne kryeministrit shqiptar Rama te ndaloje grabitjen e pronave te tyre kullotesore.
 Dhe kjo  ndodh ne kohen qe çeshtja  e grabitjes  se 136 Hektareve eshte ende ne gjyq. Nga keto veprime  preken edhe nje pjese  e  banoreve qe e kane fituar token ne baze te ligjit 7501. Ne mbeshtetje te tyre  kane marre  pjese ne proteste edhe banore  te lagjes Xhermehalle  te Delvines te cilet preken nga nje veprim i tille.Ne parrullat qe mbanin ne dore protestuesit lexohej  " Stop  zvarritjeve te  gjykates ",  " Prokurore,  ne  ju  tregojme  Ujkun,  ju  ende po kerkoni  Gjurmet ", " Me dokumenta te falsifikuara jane grabitur 136 Hektar toke ne fshatin Kostar " " Shteti ligjor duhet te veproje  ", "  Zoti kryeminister  kerkojme drejtesi ".Kryeplaku i fshatit  Kostar    Çeko  pohn se  me dokument te falsifikuar perveç  136 hektareve te njejtet pronare  po kerkojne tju marrin 3  fshatrave edhe 125 hektar te tjere  duke kercenuar  jo  vetem banoret,  por edhe ate vete. Ai akuzon prokurorine per zvarritje  nderkohe qe pohon se mbeshtetjen e kane gjetur vetem ne institucionin  e Prefektit i cili ju ka dorezuar nje dokument qe pronat ne fjale  i takojne fshatit Kostar te komunes se Mesopotamit.Protesta  ka gjetur mbeshtetjen e dhe te kreut te kesaj komune    i cili pohon se  ngritja e Task forces nga ana e kryeministrit duhet pershendetur nderkohe qe kontrolli  i hipotekave te Sarandes  dhe Vlores duhet çuar deri ne fund.Juristi i komunes se Mesopotamit pohon se  prona  prej  136  Hektaresh eshte marre me dokument te fallsifikuar nderkohe  qe ka pasur nje sorollatje te çuditshme  çeshtja nga ana e gjykates se Tiranes e cila pas dy vjetesh  konstaton se  kjo si çeshtje nuk eshte kopetence  tokesore e gjykates Tirane  dhe e  kthen si çeshtje ne gjykaten e shkalles se  pare Sarande.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete