25 December 2014

Besimtare Ortodoks festojne Krishtlindjet



Mëngjesi i krishtlindjeve i gjeti besimtarët ortodoksë të qytetit të gurtë duke ndjekur meshën e krishtlindjeve e duke uruar njwri tjetrin lindjen e krishtit e të sjellë më shumë lumturi.
Pas meshës besimtarët morën bekimin e shenjtë me anë të ritit të kungimit, i cili ka të bëjë me dhënien e gjakut dhe trupit të Jezu Krishtit në formën e bukës dhe verës së kuqe. Nëpërmjet kameras  besimtarët e qytetit të gurtë uruan për paqe dhe begati në cdo familje shqiptare.Nga ana tjetër edhe drejtuesi i Kishës Otrodokse në qytetin e gurtë Theodhori Nikolla i cili drejtoi edhe meshën e krishtlindjve drejtoi një mesazh urimi për të gjithë besimtarët orodoksë dhe jo vetëm duke u uruar për më shumë dashuri dhe mirësi.Krishtlindja festohet në të gjithë botën nga besimtarët e krishterë si dita e lindjes së krishtit. Kur ju jeni duke blerë dhe më pas dhuruar dhuratat për krishlindje me miqtë dhe familjarët, mendojmë edhe shumë fakte që ne nuk i dimë për këtë festë kaq të vecantë dhe që celebrohet në të gjithë botën. Këto fakte interesante fillojnë që nga data e krishtlindjeve. Pasi në kundërshtim me besimin popullorë, Bibla nuk e përmend në të vërtetë një datë specifike për lindjen e krishtit. Historianët mendojnë që ka gjasa që ai të ketë lindur në pranverë, kështu lidhet me përshkrimin e biblës për barinjtë që dërguan kafshët. Por në shekullin e katërt kur Kisha Katolike vendosi që të njohë lindjen e Jesusit si një lindje zyrtare, Papa Julius ka zgjedhur 25 dhjetorin si data e njohur botërisht për festën e lindjes së krishtit.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete