18 March 2014

Rritja e cilesise se sherbimit

                                                                                   
Rritja e kapacitetit te Hoteleri - Turizëm në qytetin e Unescos në Gjirokastër mbetet nje sfidë që vitet e fundit po merr rëndësi parësore për biznesin e kësaj fushe në këtë qytet.Cilësia në shërbim për të tërhequr më shumë klient është kthyer në misionin kryesor për shumë biznese në këtë fushë të cilët nuk ngurojnë të marrin edhe ekspertë të huaj. Kompleksi olimpik është njëri prej tyre.
Gjirokasra nga viti në vit eshte kthyer në një destinacion të sigurt turistik dhe cdo vit numri i vizitorë të huaj apo qoftë edhe vendas ka anuar gjithmonë në trendin rritës dhe për këtë rritja e shërbimit në biznese të ndryshëm është kthyer në objektiv pasi ky qytet po kupton se mund te jetojë shumë mirë nëpërmjet turizmit.

No comments:

Post a Comment