05 February 2015

Mjeket e spitalit te Gjirokastres pezullojne punen

                                                                         



Mjekët e siplati të Gjirokastrës pezullojnë punën[ër një orë në shenjë proteste kundër testimit të vendosur nga Ministria e Shëndetësisë.Jemi këtu për të përkrahur thirrjen e kolegjit të mjekëve dhe të solidarizohemi me të është shprehur mjekja e shërbimit obsentrik Migena Bashari.Duke u ndalur tek testimi I bluzave të bardha znj. Bashari u shpreh se ky vendim është I padrejtë dhe duhen reformat ë tjera në sistemin e mjeksisë pasi testimi I mjekvëve përbën një masë ekstreme.Edhe për mjekun kirurg Igli Kokalari vendimi I Ministrisë së Shëndetësisë për testimin e tyre është I padrejtë pasi sipas tij ekzitoson një tjetër institucion sic është Urdhëri I mjekëve që provon aftësistë e tyre .Po sipas tij nëse zeri I tyre nuk do të dëgjohet protesta e tyre do të jetë më e madhe se kjo e sotmja.Pvarsisht kundrështimeve të shumta të bluzave të bardha në vedin tonë Ministrai e Shëndetësisë pak ditë më parë konfirmoi se testimi do të kryhet në muajn shkurt si një domosdoshmëri për për shërbimin shëndetësor në vendin tonë. Në këtë proces nuk do të thirren punonjësit e spitaleve dhe qendrave shëndetësore jopublike, ndërsa po mendohet për një menaxhim të periudhës së testimit, duke bërë ndarjen rajonale, në mënyrë që pjesëmarrësit të kenë hapësirë kohore. Në këtë fazë nuk do të përfshihen punonjësit e institucioneve jopublike. Nuk përfshijmë pjesën e Urdhrit të Stomatologut dhe Farmacistit, sepse brenda kohës që kemi në dispozicion dhe parave të alokuara në buxhetin e këtij viti, nga paratë publike për këtë qëllim, mund të realizojmë këtë testim vetëm për mjekët dhe infermierët.


1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete