28 November 2014

Gjirokastra feston diten e Flamurit



Në respekt të ditës së flamurit sikundër në të gjithë vendin edhe në Gjirokastër u  ngrit flamuri i Shqipërisë në sheshin e Cercizit në mënyrë simbolike. Aktiviteti vijojë më tej me vendosjen e kurorave me lule në monumentin e heroit Creciz Topulli, i cili gjithashtu nënshkroi pavarsinë e Shqipërisë me betejat e shumta dhe heroike.
Të pranishëm në këtë ceremoni ishin prefektja e qarkut Zamira Rami, kryetari i Bashkisë Flamur Bime, si dhe autoritete të tjera lokale. Ndërkohë ndryshe nga ceremonia e festimit të ditës së clirimit demokratët në ceremoninë e festës së flamurit nuk munguan në sheshin e Cercizit. Prefektja Rami duke u uruar 102 vjetorin e pavarsisë së Shqipërisë, u shpreh krenare për të gjithë ato figura që bënë reale këtë ditë.Nga ana tjetër bashkiaku Bime shprehu nderim dhe respekt për të gjitha dëshmorët që dhanë jetën për vendin e tyre. Po sipas tij këto veprimtari do të vijojnë si një obligim i pathyeshëm.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete