17 November 2014

Aksidenti qe mund te shkaktonte tragjedi





Mund të ishte kthyer në një tragjedi por fatëmirësisht ka përfunduar pa pasoja për jetën aksidenti rrugorë që ndodhi mëngjesin e sotëm në fshatin Zhulat të Gjirokastrës. Një makinë tip golf me targa AA 271 FS me të cilën udhëtonin dy mësues te shkollës së fshatit fshatit Zhulat  u bë pjesë e këtij aksidenti.Shkak ketij aksidenti nga kqyrja në vendin e ngjarjes mësohet se  eshte  amortizimi si pasojë e grryerjes nga lumi e urës që lidhë këtë fshat me rrugën nacionale.
Cdo vit përballemi me këtë problem shqetësues i cili nga momenti në moment rrezikonë jetët tona shprehen mësuesit që cdo ditë shkojnë e japin mësim në këtë fshat. Ndonëse janë të detyruar të shkojnë në punë me makinat e tyre personale pasi nuk u janë vendosur në dispozicion autobusa ata kërkojnë së paku rregullimin e infrastrukturës rrugore.Prej 23 vjetësh kjo urë është kthyer në një problem shqetësues për 100 familje të fshatit Zhulat që cdo ditë janë të detyruar të kalojnë mbi këtë urë e cila as ure nuk mund te quhet. Edhe pse ky problem është ngritur prej kohësh deri tani asnjë nga qeveritë nuk ka marrë asnjë masë konkrete shprehen banorët. Sic kemi respektuar votat ndaj qeverive kërkojmë të respektohen kërkesat tona jetësore bëjnë thirje banorët e këtij fshati. Nga ana tjetër ata shprehen se dy vite më parë nisi një ivestim mbi këtë urë por askush nuk e di arsyen përse ky investim nuk u finalizua kurrë.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete