26 April 2014

70 vjetori I krijimit të Brigadës së 8 sulmuese

                                                                                   
Në kuadër të 70 vjetorit të clirimit të Shqipërisë dhe formimit të Brigatës së 8 sulmuese jane zhvilluar homazhe ne varrezat e deshmoreve  te qytetit te Gjirokastres duke vendosur kurora dhe buqeta me lule tek te renet e kesaj brigade. Ne kete ceremony merrnin pjese veterane të luftës, familjarë të dëshmorëve të rënë në luftë dhe autoritetete lokale.
Me tej kjo ceremony ka vijuar me nje koktej ne teatrin Zihni Sako te qytetit te Gjirokastres.zhvilluar nje koktejlaktivitetet jane perqendruar ne teatrin Zihni Sako.Ne fjalen e tij kreu i Bashkisë së qytetit të gurtë Flamur Bime drejtoi një mesazh urimi për të gjithë veterantët e luftës dhe familjarët e dëshmorëve të cilët dhanë jetën e tyre për clirimin e atdheut.Më 25 prill 1944, në Sheper të Zagorisë u formua një nga njësitë më të mëdha dhe më në zë të Ushtrisë Nacionalçlirimtare, Brigada VIII Sulmuese. Brigada e 8-të Sulmuese ka qenë një nga formacionet partizane më të suksesshme gjatë Luftës së Dytë Botërore. Ajo u krijua nga çeta të ndryshme partizane, të cilat kishin vite që luftonin kundër pushtuesve dhe mori pjesë në çlirimin e qyteteve, si Gjirokastra, Berati, Tirana etj. Por udhëtimi i saj vazhdoi edhe jashtë kufijve, duke dhënë një kontribut të madhe në çlirimin e viseve kosovare. Në formimin e saj morën pjesë partizanë e partizane me përvojë lufte dhe që kishin lënë gjurmë heroizmi e gjaku në Luftën Çlirimtare gjatë viteve 1942-1943. Brigada kishte 962 partizanë e partizane.

3 comments:

  1. Përshëndetje, unë dua të ndaj dëshminë time të mrekullueshme Pasi kam qenë në lidhje me burrin për vite me radhë, ai u shpërtheu me mua, unë bëra gjithçka të mundshme për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, unë e dëshiroja atë përsëri të kthehej aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, unë e luta me gjithçka, bëra premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shokut tim dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një caster magji që mund të më ndihmonte të hedh një magji për ta rikthyer atë por unë jam tipi që nuk besoja kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër sesa ta provoja, unë me email me kastorin e magjive, dhe ai më tha që nuk kishte asnjë problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-imi do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai hodhi magjinë dhe për çudi në ditën e dytë, ishte rreth orës 4 pasdite. Ish më thirri, u çudita aq shumë, unë iu përgjigja thirrjes dhe gjithçka që ai tha ishte se ishte aq keq për çdo gjë që ndodhi që ai donte që unë të kthehesha tek ai, se ai më do shumë. Unë isha aq i lumtur dhe shkova tek ai kështu filloi të jetojmë përsëri së bashku për fat të mirë. Që nga ajo kohë, unë kam dhënë një premtim që kushdo që unë e di se ka një problem marrëdhënieje, unë do të ndihmoja për një person të tillë duke iu referuar atij ose asaj në të vetmin gjellë magji reale dhe të fuqishme që më ndihmoi për vetë problemin tim. email: babaidadawiseman01@gmail.com
    mund ta dërgoni me email nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose ndonjë çështje tjetër.

    Magjitë e dashurisë
    Fito një para të mirë ose fito një llotari.
    Arritni sukses në biznes.
    Problemet shpirtërore.
    Fitoni çështjen gjyqësore.
    Kërkoni partnerin tuaj të jetës.
    Merrni një punë të paguar mirë.
    Merrni kontrollin mbi martesën tuaj.
    Merrni favor dhe fitoni tërheqje nga njerëzit.
    Kthehu paratë e humbura.
    Shërojeni nga të gjitha sëmundjet. si i shërueshëm dhe i pashërueshëm.
    Zgjidhen problemet e shtatzënisë dhe ju bekojmë me bebe etj ...

    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem me një zgjidhje të qëndrueshme
    përmes babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Faleminderit më vonë

    ReplyDelete
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  3. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete