07 January 2016

Akuza ndaj policisë së Gjirokastrës: Janë rrahur të pranojne fajin

Arrestimi i dy te rinjve per vjedhjen e nje shume te konsiderueshme parash ne nje lavazho ne Gjirokaster bërë publik nga policia vetëm një ditë më parë ka sjelle reagimin e familjareve te dy vellezerve te akuzuar nga policia. Nena e dy vellezerve te shoqeruar, Merita Kuci, shprehet per tv channel 7, se policia i ka ndaluar djemte e saj si dhe punetorin e tyre rreth 20 dite pas ngjarjes, nderkohe qe deklaron se leket e pretenduara si te sekuestruara nga policia, jane dorezuar prej saj pasi jane terhequr nga depozita ne emer te saj prane nje banke te nivelit te dyte. Kuci tregon se djemte jane detyruar te pranojne nje veper penale pas dhunes se ushtruar ne ambientet e policise se Gjirokastres.Ushtrimin e dhunes e konfirmon edhe nje prej vellezerve Kuci, pikerisht  Ermiri. Ne mikrofonin e tv channel 7 ai shpjegon se megjithese eshte arrestuar se bashku me vellain dhe punetorin e tyre, eshte lene i lire pa asnje shpjegim edhe pse eshte dhunuar gjate marrjes ne pyetje pa pranine e nje avokati.Familjaret e djemeve te arrestuar, kerkojne zbardhjen e ngjarjes dhe lirimin sa me te shpejte te djemve te akuzuar.

10 comments:

  1. Përshëndetje, unë dua të ndaj dëshminë time të mrekullueshme Pasi kam qenë në lidhje me burrin për vite me radhë, ai u shpërtheu me mua, unë bëra gjithçka të mundshme për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, unë e dëshiroja atë përsëri të kthehej aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, unë e luta me gjithçka, bëra premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shokut tim dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një caster magji që mund të më ndihmonte të hedh një magji për ta rikthyer atë por unë jam tipi që nuk besoja kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër sesa ta provoja, unë me email me kastorin e magjive, dhe ai më tha që nuk kishte asnjë problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-imi do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai hodhi magjinë dhe për çudi në ditën e dytë, ishte rreth orës 4 pasdite. Ish më thirri, u çudita aq shumë, unë iu përgjigja thirrjes dhe gjithçka që ai tha ishte se ishte aq keq për çdo gjë që ndodhi që ai donte që unë të kthehesha tek ai, se ai më do shumë. Unë isha aq i lumtur dhe shkova tek ai kështu filloi të jetojmë përsëri së bashku për fat të mirë. Që nga ajo kohë, unë kam dhënë një premtim që kushdo që unë e di se ka një problem marrëdhënieje, unë do të ndihmoja për një person të tillë duke iu referuar atij ose asaj në të vetmin gjellë magji reale dhe të fuqishme që më ndihmoi për vetë problemin tim. email: babaidadawiseman01@gmail.com
    mund ta dërgoni me email nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose ndonjë çështje tjetër.

    Magjitë e dashurisë
    Fito një para të mirë ose fito një llotari.
    Arritni sukses në biznes.
    Problemet shpirtërore.
    Fitoni çështjen gjyqësore.
    Kërkoni partnerin tuaj të jetës.
    Merrni një punë të paguar mirë.
    Merrni kontrollin mbi martesën tuaj.
    Merrni favor dhe fitoni tërheqje nga njerëzit.
    Kthehu paratë e humbura.
    Shërojeni nga të gjitha sëmundjet. si i shërueshëm dhe i pashërueshëm.
    Zgjidhen problemet e shtatzënisë dhe ju bekojmë me bebe etj ...

    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem me një zgjidhje të qëndrueshme
    përmes babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Faleminderit më vonë

    ReplyDelete
  2. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
    +17168691327

    ReplyDelete
  3. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  4. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  6. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  7. NJË SHQIPTAR I MADH SHQIPTAR DR WALE QË ME NDIHMONI TË KRIJ ISH TË MËJENËS SIM.
    Jam shumë i lumtur të dëshmoj për një magjistar të shkëlqyeshëm që më ndihmoi kur humbi çdo shpresë për t'u bashkuar me ish-të dashurën time që e dua aq shumë. Unë kisha një të dashur që më do shumë, por diçka e tmerrshme ndodhi me marrëdhënien tonë një pasdite kur shoqja e saj që gjithmonë përpiqej të më afrohej, po përpiqej të më detyronte të bëja dashuri me të vetëm sepse ishte xheloze për shoqen e saj që po dilja dhe në skenë e dashura ime sapo hyri dhe ajo mendoi se kishim diçka të veçantë duke bërë bashkë, u përpoqa t'i shpjegoja gjëra që shoqja e saj nuk e bëja gjithmonë këtë gjë, por kurrë nuk e bëja me të armiq të njëri-tjetrit, por ajo kurrë nuk më besoi. Ajo u nda me mua dhe unë u përpoqa herë pa numra për ta bërë atë të më besonte, por ajo kurrë nuk më besoi derisa një ditë dëgjova për DR WALE dhe unë WHATSAPP atë dhe ai m'u përgjigj me aq dashamirësi dhe më ndihmoi të ktheja marrëdhënien time të bukur që tashmë ishte zhdukur për dy muaj. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose
    Dërgojeni me email në: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Për pak sa nuk mora jetën për shkak të bashkëshortit tim që më la dhe nuk më mori më telefonatat. Ai tha se nuk më do më, u përpoqa ta luta, por ai nuk do të më përgjigjet derisa u grindëm dhe u ndamë për gjashtë muaj, pas kësaj e kuptoj që nuk mund të largohem pa të. Provova gjithçka që ishte e mundur për ta kthyer atë, por dështova. derisa hasa në internet me këtë burrë të quajtur DR WALE, e kontaktova dhe i tregova gjithçka që ka ndodhur mes meje dhe burrit tim përpara ndarjes sonë. Ai më kërkoi të mos kini frikë se gjithçka do të jetë përsëri mirë. ai më tha të paguaj për artikujt që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndoqa të gjitha këshillat dhe udhëzimet që më dha. Pasi më ndihmoi të bëja një magji dashurie dhe ja, burri im u kthye brenda një jave. duke më lutur për falje, isha aq i befasuar që magjistarët si DR WALE ekzistojnë ende. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritet, kontaktoni DR WALE sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    me të vërtetë ju jeni më i miri DR WALE faleminderit që e keni bërë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë nuk mund të ndaloj kurrë së foluri për ju zotëri. ai është me të vërtetë një njeri i madh, ju mund ta kontaktoni për zgjidhje për çdo lloj problemi si
    (një) magji llotarie
    (dy) ish mbrapa
    (tre) mbeten shtatzënë
    (katër) shërim për çdo lloj sëmundjeje, sëmundjeje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajën
    Problemet e zgjidhura 100%

    ReplyDelete
  9. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Faleminderit Dr ELLEN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë e emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani, me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% e garantuar dhe pa efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju rekomandoj të kontaktoni Dr. ELLEN për magji dashurie prej saj. Ju siguroj se magjia e saj e dashurisë mund të rregullojë një marrëdhënie të prishur dhe të rregullojë çdo problem sa hap e mbyll sytë. Këtu janë detajet e saj të emailit: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete