22 October 2014

Inspektohen punimet ne piken e Viroit



Kryetari i bashkise Gjirokaster ka inspektuar nga afer punimet qe po zhvillohen ne parkun turistik te Viroit ku me nje fond prej 50 milione lekesh ky park do te marre permasat e nje parku te mirefillte clodhes me disa ambjente baze. Sipas prokjetit parku do te permbaje nje ambjent ne formen e amfiteatrit ku mund te shfryetezohet per shume aktivitete kulturore  por do te kete edhe nje ambjent te rendesishem per te apasjonuarit e sportit ku jo vetem mund te vrapojne por edhe te ushtrojne aktivitet fizik.
Nje nga problemet qe po hasin punimet ne kete park eshte ceshtja e shpronesimeve kreu o bashkise gjirokaster sqaroi se aktualsiht po trajtohet me shume perparesi kjo ceshtje.Parku i Viroit, tradicionalisht, ka sherbyer si nje vend clodhje per gjirokastritet, por dhe vizitoret nga vende te ndryshme brenda dhe jashte vendit. Gjirokastritet e kane pasur, si vend i shetitjeve tradicionale gjate festave te ndryshme familjare e casteve intime te gezuara (ciftet ne diten e dasmes shkojne te “Mema e Viroit”te burojne si ajo) si edhe ne dite te zakonshme.Pika turistike e Viroit ndodhet 3 km ne Veri-Perendim te qytetit te Gjirokastres, ne te majte te  rruges nacionale Gjirokaster- Tepelene. Nje liqen artificial me siperfaqe ujore prej 17.5 hektaresh dhe kodrat perreth te mbeshtetura mbi shpatullat e Malit te Gjere i japin kesaj zone hijeshi dhe  duke krijuar peizazhe te paperseritshme me vlera ekoturistike unikale.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete