14 February 2015

Fshati Peshëkpi në rrethin e Gjirokastrës vuan errësirën

Cdo dimër banorët e fshatit Peshkëpi në rrethin e Gjirokastrës përballen me mungesë të energjisë elektrike orë e pa kohë për shkak edhe të një rrjeti të amortizuar. Këtë vit problemet me energjinë elektrike kanë qenë edhe më të medha për këta banorë pasi jo vetëm i kanë lënë në errësirë, por u kanë shkaktuar edhe dëme ekonomike. Sic shprehen vet ata shumë pajisje elektroshtëpiake janë djegur, ndërsa ushqimi i dimrit që mbanin në figorifer tashmë nuk është me pasi është prishur. Fshati Peshkëpi gjendet rreth 27 km larg qytetit të Gjirokastrës, por problemet e shumta që përballen këta banorë të bëjnë të besosh se bëhet fjalë për një fshat të humbur ku mungon jo vetëm energjia elektrike por edhe shërbimi mjekësor. Të kërkosh të mbijetosh në vitin 2015 në vitin e teknologjisë dixhitale është një paradoks që vetëm në Shqipëri mund të ndodhë.

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete