13 October 2014

Emrat e kandidatëve për zgjedhjet lokale 2015 do të testohen nga degët në bazë

                                                                                       

Një vit para mbarimit të mandatit të krerëve aktual të njësive vendore, partitë politike kanë nisur të bëjnë llogaritë e tyre për emrat me të cilët do të përfaqësohen në garën e ardhshme të zgjedhjeve locale. Dhe për këtë arsye, kryetarët e tyre duket se kanë mobilizuar bazën e partive të tyre në të gjitha qytetet e vendit për të zhvilluar sondazhe parapartiake, ku në varësi të mbështetjes që do të gjejnë kandidaturat e paraqitura nga degët e partive te qytetarët do të vazhdojë dhe procesi i përzgjedhjes së emrit të kandidatit zyrtar për zgjedhjet vendore për secilën nga 61 bashkitë e reja të vendit.

Kandidatë të mundshëm për Bashkinë Gjirokastër :
1. Flamur Bime dhe Lindita Rova nga PS
2.Dashnor Aliko dhe Igli Kokalari PD
 3.Zamira Rami LSI
Kandidatë të mundshëm për Bashkinë Tepelenë :
1.Tërmet Peci PS
2. Esheref Shehu PD
3.Ediola Brahaj dhe Reshat Zika LSI
Kandidatë të mundshëm Bashkia Përmet :
1.Liza Mandi PS
2.Altin Como PD
3.Kristaq Jorgaqi LSI
Kandidatë të mundshëm Bashkia Këlcyrë :
1.Klement Ndoni PS
2.Arjan Kasa PD
3.Drini Ducka LSI
Kandidatë të mundshëm Bashkia Memaliaj:
1.Lulëzim Meci PS
2.Melsen Cela PD
3.Reshat Zika LSI

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete