15 October 2014

Gjirokastra ne feste. Mbeshtet Kombetaren



Situata e krijuar në ndeshjen Serbi – Shqipëri është përcjellë me një emocion të veçantë nga sportëdashësit gjirokastritë. Ndeshja është ndjekur me qetësi të plotë deri në minutën  e 41 pikërisht atëherë kur në qiellin u pa të valvitet flamuri i Shqiperisë etnike . 50 minutat  e  tjera deri në marrjen e vendimit të pezullimit të ndeshjes kanë qenë të qeta, por fill pas  këtij momenti me dhjetra makina të tifozëve gjirokastritë kanë dalë rrugëve të qytetit në  shenjë solidariteti me veprimin e kombëtares së tyre në ruajtje të dinjitetit kombëtar.
Makinat e tifozëve kanë lëvizur në lagjen “18 Shtatori “ dhe në zonën e Gjirokastrës muzeale. Çdo veprim i tifozëve është shoqëruar nga këngë të njohura patriotike, Ndërkohë në orët e para të mëngjesit të sotëm qytetarët gjirokastritë janë shprehur në mikrofonin e tv channel 7 se jemi krenarë për kombëtaren shqiptare, Edhe pse ndeshja u ndërpre në minutën e 41 për shkak të incidentit ndodhur pas valvitjes së flamurit të telekomanduar shqiptar , qytetarët e qytetit të gurtë theksuan se shqipëria bëri një lojë të shkëlqyer duke treguar vlerat e kombit shqiptarë përpara botës. Ndërkohë duke dënuar turpin serbë ata shprehen se këto vlera do të tregohen edhe kur skuadra serbe të luajë në fushën shqiptare.Ndeshja Serbi-Shqipëri e vlefshme për kualifikueset për Euro 2016 ashtu sic ishte  menduar prej kohësh do të ishte një ndeshje e vështirë. Edhe pse tifozat shqiptarë nuk u lejuan të bënin tifo për kombëtaren e tyre për të parandaluar ndonjë incident të mundshëm ajo që pritej ndodhi.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete