18 October 2014

Pala greke kthen mbrapsht Shqiptaret

                                                                                     
Nuk kaloi shume nga ndeshja Serbi -Shqiperi ku u shfaq droni me shqiperine e madhe etnike dhe ka ardhur edhe reagimi I shtetit Helene I cili ka kthyer mbrapsht nepermjet pikes kufitare te Kakavies rreth 300 Shqiptare ne 4 ditë. Vetem sot numerohen 50 te kthyer te cilet nuk jane njohur me arsyen e vertet perse jane kthyer nga policia greke. Te pafuqishem perballe ketij realiteti ata kerkojne nderhyrjen e shtetit shqiptare pasi vetem ai mund te mbroje te drejtat e tyre.Mjaftoi nje banderol që përvec Serbisë të reagojë ashpër me shqiptaret edhe Greqia ,nje vend antarë I BE I cili me sa duket vazhdon te shoqerohet nga makthet e te shkuarës edhe pse Shqipëria nuk ka pretenduar kurrë kthime territoresh.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete