20 October 2014

Ulet drastikisht numri i studenteve ne universitetin e Gjirokastres




Përgjysmohet në mënyrë drastike numri i studentëve që ulen për herë të parë në auditore në  Univeristetin e Gjirokastrës. Nga 560 studente që zgjodhën për studime univeristetin e Gjirokastrës një vit më parë këtë vit janë 230 studentë të rinj. Kjo ulje drastike shoqërohet edhe me mbylljen e 5 programeve në këtë univeristet si Matematikë-Fizikë, Fizikë dhe Teknologji informacioni, Turizëm, Histori dhe gjuhë italiane, si dhe Gjuhë Italiane.
Rektori i këtij univeristeti Gëzim Sala në një prononcim për mediat tha se si shkak i reformës në arsim por edhe numrit të vogël të studentëve një vit më parë, në këto programe erdhi edhe mbyllja e tyre por gjithësesi ai shpreson se vitin e ardhshëm këto degë do të rihapen.Në të gjithë unveristetet publike dhe private të vendit për këtë vit akademik janë mbyllur 63 programe studimi nga të cilat vetëm 5 në univeristetin e Gjirokastrës, i cili uljen e numrit të studentëve e ka ndjerë nga vii në vit me shtimin e univeristeteve apo filialeve në rrethe. Mbyllja e disa prej këtyre të fundit shihet me optimizëm nga ky univeristet pasi mendohet se do të rikthehet vemendja tek univeristeti i Gjirokastrës, i cili tashmë ka krijuar një traditë dhe është mjaft i rëndësishëm për rajonin.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete