24 November 2014

Te dhurosh gjak shpeton nje jete



Nën moton “Të dhurosh gjak shpëton një jetë” studentët e Universitetit “Eqerem Cabej” në Gjirokastër i janë bashkuar sot nismës së Kryqit të Kuq Shqiptarë për dhurimin e gjakut. Pasi u janë nënshtruar analizave paraprake nga stafi mjekësor, për t’u siguruar nëse i shihnin kandidatë të përshtatshëm për këtë procedure, dhjetëra të rinjë i janë përgjigjur kësaj thirrjeje të ndjeshëm ndaj rëndësisë që mund të marrin disa mililitra gjak për shpëtimin e një jete.
Sipas mjekes në Qendrën Kombëtare të Transfuzionit të Gjakut në Tiranë Dorina Shtylla ndërgjegjësimi i qytetarëve shqiptarë dhe vecanërishte studentëve për dhurimin e gjakut nga viti në vit ka ardhur duke u rritur. Po sipas saj dhurimi i gjakut është i nevojshëm jo vetëm për një kontigjentë të caktuar sic janë talasemikët por edhe për urgjencat të ndryshme që mund të vijnë edhe si pasojë e aksidenteve.Të dhurosh gjak do të thotë të japësh shpresë e të shpëtosh jetë, e për këtë gjithekush prej nesh duhet të jetë humanë. Në vendin tonë nevojat për gjak janë 10 herë më të mëdha se sasia e gjakut që mblidhet, ndërkohë që janë rreth 300 pacientë me talasemi që marrin gjak cdo muaj.

1 comment:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete